تندیس فلزی با سنگ و چوب

برخی از کار های ما را در پایین مشاهده می کنید.

 

تندیس فلزی با سنگ و چوب

تندیس فلزی با سنگ و چوب یکی از هدایای شیک و جذاب است که به عنوان یادبود می‌توان آن را اهدا نمود. تندیس فلزی با سنگ و چوب از تندیس‌های بسیار زیبا است که باید بر روی میزکار یا دکور خانه استفاده شود. جلوه این نوع از تندیس بسیار عالی است که برای اهدا به افراد در مناسبت‌های مهم قابل ارائه است. تندیس در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود که هر کدام شکل و شمایل خاص خود را دارد و برای مناسبت‌های مختلف مورد استفاده و اهدا قرار می‌گیرد. اهدا تندیس یک کلمه بسیار ارزشمند است که مفهوم مهم بودن را ارائه می‌دهد. تندیس یک نماد به حساب می‌آید که نماد لطافت و مهربانی است.

پس در نتیجه اهدا تندیس در مناسبت‌ها به افراد نماد بسیار ارزشمندی را انتقال می‌دهد و مفهموم بسیار خوبی دارد. انواع تندیس در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. تندیس‌ها در انواع مدل فلزی، چوبی و شیشه‌ای و… تولید می‌شوند. جنس به کار رفته شده در تولید انواع تندیس حائز اهمیت است. بهترین نوع تندیس از نوع تندیس فلزی است که بهترین نوع پرداخت و آبکاری را دارد. آبکاری طلایی رنگ بهترین حالت آبکاری است که بر روی تندیس‌های فلزی به دلیل کیفیت بالای این تندیس در طولانی مدت باعث ثبات رنگ آن می‌شود. جنس چوب به کار رفته شده در تندیس در پایه آن است که جنسی از نوع چوب راش دارد که استحکام بسیار بالایی به آن بخشیده است. تراکم بالای این نوع از چوب باعث مقاومت مناسب پایه تندیس شده است.

ابعاد تندیس فلزی با سنگ و چوب

بهترین ابعاد این تندیس‌ها ابعادی برابر با ۲۰ در ۹ و در ۷.۵ سانتی متر است. این ابعاد یک ابعاد استاندارد برای ساخت تندیس فلزی است که رعایت ابعاد آن باعث افزایش سطح کیفیت در آن می‌شود. همچنین ضخامت تندیس فلزی و چوبی و سنگی باید برابر با ۴ سانتی متر باشد. تندیس فلزی با سنگ و چوب از بهترین انواع تندیس‌های موجود در بازار است که برای اهدا بسیار مناسب و درخور شان افراد است. ابعاد استفاده شده در تندیس فلزی همراه سنگ و چوب برای هر شرایطی مختلف و متفاوت است.

برای مثال ابعاد استفاده شده در تندیس فلزی همراه سنگ و چوب برای افراد و سازمان‌ها و شرکت‌ها یکسان نیست و ابعاد متفاوتی باید ساخته شود. ابعاد تندیس فلزی برای اهدا به افراد مختلف باید کمتر از ابعاد تندیس فلزی برای اهدا به شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد. ضخامت در تندیس فلزی با سنگ و چوب برای هر شخص یا شرکتی که باشد یکسان است و تنها ابعاد تندیس متفاوت است و با توجه به شرایط و سلیقه اهداکننده طراحی و تولید می‌شود.

ساخت تندیس فلزی، سنگ و چوبی

چندین روش ساخت تندیس فلزی وجود دارد و با سه روش کلی متفاوت این از تندیس ساخته و آبکاری می‌شود. در ادامه با انواع روش ساخت تندیس فلزی و سنگی و چوبی آشنا خواهید شد.

ساخت تندیس با روش شکل‌دهی: در روش ساخت تندیس شکل‌دهی شده از موادی استفاده می‌شود که قابلیت حجم پذیری بالایی داشته باشند. مواد قابل شکل‌دهی شده باعث می‌شود تا هر مدل و اشکالی که نیاز است طراحی و ساخته شود. شکل‌دهی مد نظر افراد با این روش پیدا سازی می‌شوند و قدرت مانور اشکال مختلف در آن وجود دارد.

ساخت تندیس با روش کنده کاری یا حجاری شده: در روش ساخت تندیس فلزی با سنگ و چوب با کنده کاری یا حجاری هنرمند باید دستگاه مورد نظر را داشته باشد و با استفاده ازدستگاه طرح و مدل خاص خود را پیاده سازی کند. همچنین وسیله مورد نظر برای این کار می‌تواند چوب یا حتی سنگ باشد که سبب طرح دهی و شکل دهی تندیس شود.

ساخت تندیس فلزی با روش جفت کاری: در این روش ساخت تندیس فلزی همراه سنگ و چوب با روش جفت کاری انجام می‌شود. این روش از ساخت تندیس یکی از زیباترین روش‌ها است که هنرمند می‎‌تواند با ساخت اجزای تشکیل دهنده تندیس به صورت جداگانه یک تندیس را سازماندهی و تولید نماید. همچنین در این روش هنرمند می‌تواند قطعه‌های از پیش ساخته شده را کنار یکدیگر قرار دهد و در نهایت یک تندیس فلزی با چوب یا سنگ را تولید نماید.

در روش جفت کاری تندیس فلزی اجزای تندیس با لحیم کاری، جوشکاری، میخ کردن، پرچ زدن یا چسب کاری به هم چسبانده می‌شوند و یک تندیس بسیار زیبا را تولید می‌کنند. اگر در این روش از چسب برای چسباندن قطعات استفاده شود باید از چسب‌های قوی مخصوص استفاده شود تا خیال مشتری از تندیس راحت باشد. محکم کاری در روش جفت کاری بسیار حائز اهمیت است که باید با دقت بسیار زیاد انجام شود.

ویژگی های تندیس فلزی همراه سنگ و چوب

ویژگی‌های تندیس فلزی همراه سنگ و چوب بسیار زیاد است که هر کدام از آن‌ها باعث شده تا شما به دنبال انتخاب این نوع از تندیس باشید. در واقع تندیس فلزی همراه سنگ و چوب را باید با طرح دلخواه و مد نظرخود سفارش داد.

ویژگی تندیس فلزی همراه سنگ و چوب از نوع حجمی و چند وجهی است که این ویژگی باعث انعطاف پذیری تندیس فلزی می‌شود. این تندیس مناسب اهدا در سازمان‌ها و شرکت‌ها و برای طراحی لوگو است. تندیس‌های فلزی امکان ساخت تک بعدی و ساخت تندیس مسطح را نیز دارند. علاوه بر آن نیز تندیس فلزی قابلیت ساخت چند بعدی و چند وجهی را نیز دارد.

قابلیت انواع رنگ در تندیس فلزی یکی بهترین ویژگی‌های آن است که هر رنگ دلخواهی که مشتری بپسندد برای او رنگ آمیزی و تولید می‌شود. تندیس فلزی از پرفروش‌ترین انواع تندیس موجود در بازار است که باید دلیل این امر را انعطاف پذیری و استحکام آن در نظر گرفت.

سفارش تندیس فلزی، چوبی و سنگی 

گروه رسانه هنر آریا بیش از ۳۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع تندیس با متریال‌های گوناگون سابقه‌ای درخشان دارد. ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان خود را جلب نماییم بدین منظور از مواد مرغوب و کارشناسانی مجرب و خلاق استفاده می‌کنیم تا بهترین‌ها را عرضه کنیم.

اگر به دنبال تندیسی مناسب هستید کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت ثبت سفارش یا استعلام قیمت تندیس فلزی، تندیس جوبی و تندیس سنگی به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق شماره‌های موجود یا فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.