تندیس پلکسی شیشه ای و چوب

برخی از کار های ما را در پایین مشاهده می کنید.

 

تندیس پلکسی شیشه ای و چوب

تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب در واقع نوعی تندیس است که در دو حالت مات و براق ساخته می‌شود. تندیس پلکسی شیشه‌ای در ابعادهای مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام از انواع آن در برابر ضربه مقاوم و در برابر شکستگی نیز مقاومت زیادی دارند. تندیس‌ها بر اساس مدل‌های مختلفی که دارند رنگ بندی متنوعی نیز دارند که برای انواع سلیقه طرح و رنگ خاص برای آن‌ها وجود دارد. تندیس پلکسی گلاس یا شیشه‌ای دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت مناسب و قابل قبولی هستند. محبوبیت تندیس پلکسی شیشه‌ای در بین عموم مردم بسیار زیاد است و سفارش این مدل از تندیس در بالاترین سطح قرار دارد.

برای ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب اولین مرحله لازم است تا طراحی مورد نظر شکل بگیرد و براساس سلیقه شخص طرح مورد نظر اجرا شود. تندیس‌ها اغلب به عنوان یادبود یا هدیه به یک فرد یا یک شرکت اهدا می‌شود. در ایران نیز به صورت سالانه برای اهدا یادبود یا هدیه به برگزیدگان در جشنواره‌‎ها از تندیس استفاده می‌شود.

تندیس پلکسی شیشه‌ای که به تندیس پلکسی گلاس نیز معروف است از نوعی پلی کربنات ساخته و تهیه می‌شود که یک نوع پلاستیک فشرده شده است که دو نوع مات و براق دارد. قیمت تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب با توجه به جنس پلکسی آن و ضخامت آن متغیر است. ضخامت بالای تندیس پلکسی شیشه‌ای جلوه بسیار زیبا و تاثیرگذاری بسیار عالی دارد. همچنین نوع برشکاری تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. برش‌های بزرگ تندیس باعث زیباتر شدن آن در نتیجه قیمت بالای آن می‌شود.

تاریخچه ساخت تندیس پلکسی شیشه ای

تاریخچه ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای به چندین سال گذشته باز می‌گردد. در حالت کلی تندیس‌ها از چند ده هزار سال گذشته در ابتدایی‌ترین حالت ممکن ساخته می‌شدند. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بشر به تندیس، هر کدام از تندیس‌های جدید به ترتیب ساخته شدند و نیاز بشر را مرتفع ساختند. در سال‌های گذشته بیشتر تندیس‌ها به جهت ساخت مجسمه افراد بزرگ طراحی و تولید می‌شدند اما امروزه تندیس‌های مختلف و متنوع به جهت تقدیر و تشکر و یادبود طراحی و تولید می‌شوند. در سال ۱۹۲۹ برای تقدیر سینمایی از تندیس استفاده شد که جورج استنلی مجسمه‌ای به عنوان تندیس تقدیر از سدریک گیبنز طراحی و تولید نمود که باعث شگفتی آن جشنواره شناخته شد. از آن پس تندیس‌های زیادی به عنوان تقدیر و تشکر طراحی و ساخته شد.

مراحل ساخت تندیس پلکسی شیشه ای و چوب

اولین مرحله برای ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب طراحی آن است. طراحی یک تندیس پلکسی شیشه‌ای مهم‌ترین بخش ساخت یک تندیس است که اگر دقت کافی را داشته باشد می‌توان یک تندیس بسیار زیبا ساخت. در تندیس‌های پلکسی شیشه‌ای و چوب هیچ گونه محدودیتی در ارائه طرح وجود ندارد و می‌توان با استفاده از خلاقیت خود انواع طرح‌‎های زیبا و شیک را اجرایی و سپس تولید نمود. به دلیل عدم محدودیت در طراحی تندیس پلکسی شیشه‌ای این نوع تندیس از محبوب‌ترین تندیس‌های موجود در بازار است. تندیس پلکسی شیشه‌ای به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا برای طراحی تندیس ظریف بسیار مناسب است و اگر یک تندیس ظریف و زیبا را بخواهیم باید از مدل تندیس پلکسی شیشه‌ای استفاده کنیم تا به مدل دلخواه خود دست پیدا کنیم.

ساخت تندیس پلکسی شیشه ای و چوب

ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب پس از انجام مرحله طراحی اجرایی می‌شود. برای ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب از ورقه‌های فشرده پلاستیکی استفاده می‌شود که ضخامت آن‌ها و مقاومت آن‌ها قابل قبول است. برای حکاکی طرح و مدل مورد نظر خود انتخاب ضخامت تندیس پلکسی نیز حائز اهمیت است. اندازه ضخامت ورقه‌های پلاستیکی فشرده شده باعث می‌شود تا طرح مدنظر همان شکلی شود که در طرح اولیه اجرایی شده است پس در انتخاب ضخامت ورقه‌ها باید دقت کافی را داشته باشید. پس از اینکه طرح مورد نظر حکاکی شد باید با دستگاه برش لیزری قسمت حکاکی شده برش داده شود. به دلیل استحکام مناسب ورقه‌های پلاستیک فشرده تندیس پلکسی شیشه‌ای برای ساخت انواع مدل‌ها با لیزر آزادی عمل بیشتری وجود دارد.

سفارش تندیس پلکسی شیشه ای و چوب

برای سفارش تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب لازم است تا در ابتدا طرح مورد علاقه و دلخواه خود را انتخاب نمایید تا بر اساس طرح دلخواه شما ضخامت ورقه پلاستیک فشرده تعیین شود. سپس برش ورقه پلاستیک تندیس با لیزر انجام می‌شود و ساخت و حکاکی تندیس پلکسی شیشه‌ای انجام می‌گردد و سپس سفارش شما آماده ارسال می‌‎شود. قیمت هر کدام از انواع تندیس و نوع طرح انتخابی با یکدیگر متفاوت است. برای سفارش تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب می‌توانید طرح و مدل دلخواه خود را انتخاب یا تصویر مورد علاقه خود را ارسال کنید تا دقیق مشابه همان مدل برای شما ثبت سفارش شود و تندیس برای شما ساخته شود. معمولا سفارشات مشتری در کمترین زمان ممکن ساخته و برای او ارسال می‌شود.

انواع مدل تندیس

انواع مدل تندیس با توجه به جنس استفاده شده در ساخت آن متفاوت است و هر کدام از مدل‌ها باید به توجه به کارایی که دارند انتخاب و سپس ساخته شوند. در ادامه با انواع مدل تندیس آشنا خواهید شد.

  • تندیس چوبی
  • تندیس پلکسی شیشه‌ای (گلاس)
  • تندیس فلزی
  • تندیس شیشه‌ای
  • تندیس آکرلیک
  • تندیس کریستال
  • تندیس مولتی استایل
  • تندیس ترکیبی که از ترکیب پلکسی
  • شیشه‌ای، مولتی استایل و چوبی ساخته شده است.

هر کدام از تندیس‌های اشاره شده با توجه به ابعاد، نحوه طراحی و ساخت و جنس مواد تشکیل دهنده آن کاربرد زیادی دارند. کاربرد هر کدام از انواع مدل تندیس بر اساس استفاده می‌تواند که متغیر باشد به طور مثال برای اهدای تندیس دانشجویی می‌توان از تندیس شیشه‌ای یا تندیس پلکسی شیشه‌ای استفاده نمود. این نوع از تندیس به دلیل رنگ مناسب و براق بودن زیبایی خاصی دارد و برای اهدای جشنواره‌‎ای و مناسبتی کاربرد بیشتری دارد. هر کدام از تندیس‌های اشاره شده با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت آن و کارایی آن متفاوت است که باید در انتخاب نوع تندیس و ابعاد آن دقت کافی به عمل آید تا بهترین و مناسب‌ترین تندیس انتخاب شود.
جهت سفارش هر یک از تندیس‌های بالا می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کاربرد تندیس پلکسی شیشه ای

تندیس پلکسی شیشه‌ای به دلیل استحکام بسیار مناسب و انعطاف پذیری بالایی که دارد به عنوان یادبود و تقدیر در انواع مراسم‌ها کاربرد دارد. از تندیس پلکسی شیشه‌ای برای لوگو یا نام تجاری شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز استفاده می‌شود. از تندیس پلکسی شیشه‌ای برای طراحی دو بعدی یا سه بعدی از جنس‌های مختلف نظیر طلا، مس و نقره استفاده می‌شود که به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا آن می‌توان انواع مدل را با آن طراحی و تولید نمود. همچنین با استفاده از تندیس پلکسی شیشه‌ای می‌توان نام افراد یا شرکت را با طلا یا مس و یا نقره به صورت پلاک بر روی آن حکاکی نمود و آن را برای یادگاری اهدا کرد. انواع مدل مات و براق با رنگ بندی مختلف را با استفاده از تندیس پلکسی شیشه‌ای و با نصب پایه برای ایستادن بر روی میز و جلوه زیبایی می‌توان در نظر گرفت. هزینه ساخت تندیس پلکسی شیشه‌ای مقرون به صرفه است و با کمترین هزینه می‌توان بالاترین کیفیت و بهترین هدیه را برای اهدا طراحی و تولید نمود. به دلیل زیبایی غیر قابل مقایسه تندیس پلکسی شیشه‌ای با سایر مدل‌های تندیس کاربرد این نوع تندیس در هر جا و برای هر منظور قابل اجرا است.

خرید تندیس پلکسی شیشه‌ای و چوب از رسانه هنر آریا

مجموعه رسانه هنر آریا بیش از ۳۰ سال در زمینه طراحی و ساخت انواع تندیس‌ها از جمله تندیس‌های پلکسی شیشه‌ای و چوبی تجربه دارد و در این راستا از مواد مرغوب و باکیفیت و نیروهای خلاق و مجرب بهره می‌گیرد تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید.
جهت اطلاع از قیمت انواع تندیس و سفارش آن‌ها می‌توانید از طریق شماره تماس ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.