تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

برخی از کار های ما را در پایین مشاهده می کنید.

 

تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

اگر تا به حال تندیس پلکسی گلاس شیشه ای را از نزدیک دیده باشید قطعا متوجه ظرافت و زیبایی آن شده‌اید. در این مطلب از رسانه هنر آریا قصد داریم در مورد تندیس پلکسی گلاس شیشه ای توضیح دهیم اما ابتدا می‌خواهیم بدانیم تندیس چیست و مزایا و کاربرد آن را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تندیس چیست؟

تندیس (statue) پیکره‌ای است که اغلب به منظور تجلیل، تقدیر و تشکر از یک فرد یا ارگان ساخته می‌شود و در جشنواره‌ها، سمینارها، مسابقات و … اهدا می‌شود.

این سازه می‌تواند طرحی از یک واقعه، چهره انسان، حیوان یا موارد اینچنینی باشد تا یاد و خاطره آن در اذهان باقی بماند.

پیکر تراش در ساخت تندیس شیشه ای یا هر نوع تندیس دیگری نهایت خلاقیت، هنر و ابتکار خود را بکار می‌گیرد تا بتواند طرحی انتزاعی را به محصول فیزیکی تبدیل کند.

کاربرد تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

موارد استفاده از تندیس پلکسی شیشه ای عبارتند از :

۱- ممکن است تندیس تبلیغاتی از جنس شیشه یا پلکسی را دیده باشید. تندیس های تبلیغاتی در جشن‌ها و مراسم‌ها برای شناخت بیشتر یک برند تجاری و لوگوی آن استفاده می‌شوند.

۲- به افرادی که به موفقیت چشمگیری رسیده‌اند و توانسته‌اند دستاورد مهمی را کسب کنند به‌عنوان یادبود اهدا می‌شود.

۳- برخی از سازمان‌ها به منظور تقدیر و تشکر از کارمندان وفادار و پرسنل زحمتکش خود تندیس را انتخاب می‌کنند.

۴- به احتمال زیاد در سطح شهر (میدان‌های بزرگ، پارک‌ها و …) تندیس‌های بزرگی از یک فرد محبوب و معروف، واقعه‌ای مهم یا مواردی از این قبیل را مشاهده کرده‌اید. این تندیس‌ها به منظور یادبود آن خاطره مهم یا فرد معروف ساخته و نصب می‌شود.

خرید تندیس چه مزایایی دارد؟

شما به‌عنوان خریدار تندیس پلکسی گلاس باید از مزایای آن مطلع باشید. موارد زیر به این امر اشاره دارند:

۱- تندیس هنر دست پیکر تراش است و این قابلیت را دارد که با روح مخاطب ارتباط برقرار کند و پیام خاصی را منتقل نماید.

۲- سازه دکوری زیبا و ماندگاری است.

۳- استحکام و دوام بالایی دارد.

۴- معمولا کم وزن و حمل آن راحت است.

۵- تاثیرگذاری بالایی بر ذهن مخاطب دارد.

سفارش تندیس پلکسی گلاس و شیشه ای

هنگامی که قصد خرید تندیس شیشه ای یا تندیس پلکسی را دارید باید طرح مورد نظرتان را با شرکت طراح در میان بگذارید تا از متناسب بودن متریال انتخابی با طرح مورد نظر اطمینان پیدا کنید. زیرا ممکن است طرح مورد نظرتان با آن متریال همخوانی یا سازگاری نداشته باشد.

اگر طرح خاصی را در نظر ندارید کارشناسان ما می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند تا محصولی زیبا و مورد پسند داشته باشید.

در این صفحه نمونه کارهای تندیس پلکسی شیشه ای‌ آورده شده است. شما می‌توانید با مشاهده آن‌ها برای طرح خود ایده بگیرید.

طراحی و ساخت تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

اولین قدم در ساخت هر نوع تندیسی طراحی شکل اولیه آن است. این نکته را همواره در ذهن داشته باشید که تندیس و المان‌های بکاررفته در آن باید با موضوع مرتبط باشند. حتی رنگ تندیس هم از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا تجلی بخش آن واقعه یا موضوعی است که شما قصد اهدا تندیس را دارید؛ به‌عنوان مثال رنگ‌های قرمز و سبز با موضوع شهادت همخوانی دارند.

پس از طراحی باید به فکر متن مناسب روی تندیس باشید تا با کمک لیزر بتوان آن را بر روی تندیس حک کرد. برای حک نوشته روی این تندیس‌ها از حک لیزری استفاده می‌شود.

شیشه و پلکسی در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند و می‌توانند جلوه‌ای زیبا و چشم نواز را به مدل شما ببخشند. پس از انتخاب طرح و ضخامت متریال مورد استفاده، ساخت تندیس آغاز می‌شود.

پلکسی خام حالتی روان دارد به همین دلیل آن را در قالب مخصوص می‌ریزند و سپس در کوره قرار می‌دهند تا پس از پخته شدن شکل قالب را به خود بگیرد. حالت بدست آمده پس از سرد شدن صیقل می-خورد تا به طرح مورد نظر تبدیل شود. در نهایت حکاکی و شخصی سازی تندیس انجام می‌شود.

ویژگی‌های تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

شیشه ماده‌ای شفاف و پلکسی متریالی نیمه مات است و هر دو در ساخت تندیس کارآمد هستند؛ اما پلکسی در برابر فشار و ضربه استحکام بالایی دارد از این روز اگر تندیس به زمین بیافتند احتمال شکستگی آن کم است مگر اینکه ضربه بسیار شدیدی به آن وارد شود. هر یک از این دو ماده امکان رنگ آمیزی دارند و با رنگ مورد نظر شما قابل تولید هستند.

قیمت تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

یکی از ملاک‌های افراد برای خرید تندیس قیمت آن است. در رابطه با این موضوع باید گفت متریال بکار رفته در ساخت تندیس، ابعاد، طرح مورد نظرتان و … همگی در تعیین قیمت تندیس تاثیر گذار هستند. معمولا سازمان‌ها و شرکت‌ها این محصول را به طور عمده خریداری می‌کنند که طبیعتا با این شیوه قیمت تمام شده هر تندیس برای آنان کمتر محاسبه می‌شود.

علاوه بر موارد مذکور مدت زمان در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت تندیس موثر است زیرا اگر مشتری قصد دارد در زمانی کمتر از حد معمول سفارشات خود را تحویل بگیرد قیمت کمی بالاتر خواهد رفت چراکه شرکت سازنده باید از تمام قوا و ظرفیت بکار بگیرد تا سفارش سر موعد تحویل داده شود.

رسانه هنر آریا تولید و عرضه کننده تندیس پلکسی گلاس شیشه ای

گروه رسانه هنر آریا بیش از ۳۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع تندیس با متریال‌های گوناگون سابقه‌ای درخشان دارد. ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان خود را جلب نماییم بدین منظور از مواد مرغوب و کارشناسانی مجرب و خلاق استفاده می‌کنیم تا بهترین‌ها را عرضه کنیم.

اگر به دنبال تندیس ارزان قیمت و اقتصادی هستید کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت ثبت سفارش یا استعلام قیمت تندیس پلکسی یا قیمت تندیس شیشه ای به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق شماره‌های موجود یا فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.